November 06, 2006

Benvinguts al meu blog!!!!

Avui fa exactament tres setmanes de la meva arribada a Jerusalem. Fa dies que volia escriure un email col·lectiu explicant les primeres impressions, però entre una cosa i una altra han anat passant els dies i no he acabat enviant-t’ho. Havia començat a escriure cosetes però, com que eren tan sols petites cosetes no m’animava a enviar-ho. I precisament per això, he pensat que el millor seria tenir un blog en el qual pogués anar penjant aquestes petites cosetes de les que parlava, ja que això em permetria poder anar escrivint sovint sense fer grans esforços. Així que acaba de néixer el meu primer BLOG! :-) I el títol serà... "Mulungu in Jerusalem"!!!!

5 Comments:

Blogger Arnau said...

Moltes felicitas Aniol, pel blog i per la oportunitat que t’has guanyat d’estar en un lloc com aquest! Ara, no t’els prenguis massa seriosament aquests del centre d’estudis de la racionalitat, que molt em sembla que no hi son ben be del tot.

Espero poder anar llegint per aqui les teves aventures, si be es cert que hi ha una clara correlacio negativa entre escriure al blog i fer treball productiu, i t’ho dic jo que tinc dos blogs!

Doncs cuida’t molt, gaudeix el maxim de tot aixo que estas vivint i benvingut al mon dels blogs!

12:03 AM, November 07, 2006

 
Anonymous Anonymous said...

Hola guapo,

espero que todo va bien, quiero ver muchas fotos.
En Febrero cuando vuelvas ya prepararemos alguna fiesta para celebrarlo.

Un besote.

Emi

5:25 PM, November 07, 2006

 
Anonymous Anonymous said...

Hola senyor!

ja veig que seran 4 mesos interessants eh...

tal i com vam parlar abans de marxar, espero que puguis aconseguir tots els reptes marcats.

molta sort, disfruta-ho i salut!

envia'ns alguna foto!

10:03 PM, November 11, 2006

 
Anonymous Anonymous said...

Un kiss enorme currito...

keep on writing my friend, no paris, quan tornis t'ho agrairás molt.

Tenim ganes de les teves curres, però sabent el que estás experimentant, no deixis passar una sola ocasió de exprimir de tot i tothom, com sempre has fet mestre!

un peto de tots nosaltres

3 del pla

12:27 AM, November 14, 2006

 
Anonymous Anonymous said...

Hola Aniol,
l'Isaac m'acaba d'enviar aquesta adreça. Llegeixo amb retard els teus escrits...així dabrem quelcom de tu
Una abraçada
Eli

11:30 PM, November 21, 2006

 

Post a Comment

<< Home