November 06, 2006

Center for the Study of Rationality

Pels qui no ho sabeu he vingut a continuar el meu doctorat d’economia durant quatre mesos al Center of Rationality, a Jerusalem. És un centre superapassionant. En primer lloc perquè hi ha gent que està a l’elit en el camp de l’economia. L’estrella del centre és en Robert J. Aumann, ara anomenat Yisrael Aumann, premi Nobel d’economia de l’any 2005. Té l’oficina dues portes més enllà de la meva. El primer dia que me’l vaig creuar em vaig acollonir... Però a part d’ell hi ha en Sergiu Hart, que és qui m’ha invitat, i molts altres que podeu consultar prement aquí. En segon lloc, és un lloc superinteressant pel caràcter multidisciplinari de la institució. Aquí no només hi treballen economistes sinó que també hi treballen psicòlegs, matemàtics, informàtics, biòlegs, ... que col·laboren aplicant eines que s’utilitzen en els certs camps per aplicar-ho en altres. En tercer lloc, el centre és relativament petit i permet un tracte molt proper amb tots els membres i això... és una passada!!!!!!!!!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

nanuuuuuu!! que xulu ^^
A veure si li treus el despatx a l'Aumann ;) fotali canya i aprofita cada nanómetre de segon!!!

1:27 PM, November 08, 2006

 

Post a Comment

<< Home