November 15, 2006

Dormitoris

Als dormitoris cada dia hi faig més vida social. En algun altre capítol ja m’aturaré a parlar-vos d’alguns dels personatges que habiten per aquí i que he tingut el gust de conèixer... N’hi ha més d’un que probablement gaudirà d’un capítol personal. Però avui vull explicar-vos dues de les activitats que més m’estan ajudant a integrar-me amb gent amb qui ni tan sols podem entendre’ns amb paraules -tot i que amb la majoria, és clar, puc parlar en anglès-.

En primer lloc, m’he abonat al club dels addictes al ping-pong. Hi ha nois i noies que cada vespre estan allà i, per si algú ho dubtava, jo m’hi he apuntat. Haig de dir, amb certa vergonya (ja que n’hi ha alguns de vosaltres que em dona mil voltes: menció especial al meu pare, a en Tomás i a en Christian), que alguns alà em diuen el “doctor”. Amb això no vull dir que estigui dalt les llistes de l’ATP, però solo guanyar als incondicionals del grup. Cal dir que aquesta activitat no només em serveix per cremar calories, conèixer gent i passar una bona estona sinó que m’està servint per aprendre a comptar i a renegar en hebreu.

El segon club al que m’he abonat és al petit comitè de boixos nois. Com ho sentiu. Em sembla que mai m’acostumaré a la gran passió que tenen molts nois, la majoria àrabs, pel Barça. No es perden ni un partit! Us prometo que allà els partits es viuen amb tanta o més passió que a qualsevol penya... L’altre dia, veient el Barça contra el Zaragoza, gairebé em dona un patatús. D’aquí poc ja cantaran tots: “1899, neix el club que porto al cor, blaugrana són els meus colors, futbol club barceloooooonaaa, la la la la la la....”

5 Comments:

Blogger Aniol said...

Sembla que no sóc el primer que aprecia la gran passió dels àrabs pel barça i per en Ronaldinho... http://www.elmundodeportivo.es/20061116/NOTICIA239463553.html

2:30 PM, November 16, 2006

 
Blogger peixet said...

Errata: entre els que et guanyen al ping-pong no m'hi has inclòs a mi

4:55 PM, November 16, 2006

 
Blogger Aniol said...

Ja, ja, ja... Toniet, toniet... Aquí tenim divergència d'opinions però en tot cas, no parlava dels que em poden guanyar partides sinó els que em guanyen consistentment... Je, je, je... Però bé, ja que ho dius, ho haurem de comprovar, no? Ves escalfant el canell...

5:04 PM, November 16, 2006

 
Anonymous Anonymous said...

No m'esperava pas menys de tu ;)

Confessa-ho, la teva missió a Jerusalem és promocionar la vena pingponera de la saga Llorente! Jo fa poc vaig anar a informar-me sobre un voluntariat a la República Dominicana, Tailàndia, Ecuador, Austalia, Nova Zelanda i noseonmés. Tot sigui per ensenyar-los les meravelles que es poden fer amb una pala, una pilota, i una bona munyeca ;)

12:33 AM, November 17, 2006

 
Blogger Aniol said...

Ja, ja, ja... Si nano, un ha de fer el que pot ;-) Així vas anar a informar-te sobre un voluntariat al tercer mon? Wow... Doncs per poc que puguis fes-ho!!!!!! No ho dubtis!!! Bé, ja m'explicaràs ben bé de què es tracta!!!

2:09 PM, November 19, 2006

 

Post a Comment

<< Home