December 21, 2006

El caganer


Una de les coses que més m’agrada de viatjar és veure coses noves, tradicions i festes diferents a les que estic acostumant, manifestacions humanes alternatives a les catalana i espanyola... És per això que sóc partidari de mantenir tradicions locals -sempre i quan aquestes estiguin no comporten violacions de drets ni de llibertats, és clar-. Fa uns dies una amiga del meu primer any a Barcelona, la Neus, em va enviar un correu electrònic que animava a decorar els balcons amb caganers. “De moment, ja són 3 balcons de l'Alt Empordà que tenim un caganer enfilat, en senyal de protesta per a la presència del pare noel a les llars catalanes! Suuuuuuuuuuma't-hi!!!!!!”. Si nosaltres tenim un personatge amb tant carisma, necessitem de l’ajuda del Pare Noel? Jo, com la Neus, crec que no! Així doncs, us animo a tots a lluir un bon caganer com el de la foto! Per la meva part, jo ja em passejaré els vint-i-quatre i vint-i-cinc de desembre per Betlem per veure si en trobo algun... Deixeu-me aprofitar l’ocasió per desitjar-vos a tots un molt bon Nadal!

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Juajuajaua!!!! Que bo!!! ha estat estupendu obrir el teu blog i trobar-me el balcó de casa!! no m'ho podia creure!!! jajaja m'encanta que contribueixis a promoure la penjada de caganers!
Aniol! disfruta molt d'aquestes festes tant xules que t'esperen!
Una abraçada beeeen forta i una petonàs!

Neus

6:11 PM, December 21, 2006

 
Anonymous Anonymous said...

Ja veuràs, si hi hauran caganers amb tant de torró i porqueries.. porqueria de la bona, això sí. Tu ves altanto, que ja et conec.. començes fent la brometa del calvo, i acabes explicant a la policia israelí la llegenda del caganer Català! Cuidao!

11:01 PM, December 21, 2006

 
Anonymous Anonymous said...

Aquí hi ha caganerds per a tot arreu, fins i tot n'hi ha un gra massa. Qualsevol polític o persona pública té el seu caganer...Tot i això no crec que sigui quelcom que ens identifica.
M'agraden les figures del pessebre i abans era bonic trobar el caganer mig amagat en un racó...
Hi si reivindiquéssim els pessebres amb tote sles figuretes...
Fins aviat
Eli

3:52 PM, December 22, 2006

 
Blogger Aniol said...

Bones Neus! Je, je, je... Ja m'ho imagino que no esperaves trobar-te el teu balcó! Je, je, je! Però la veritat és que la vostra iniciativa la trobo genial!!! Espero que triumfi a saco i que aquest Nadal Catalunya s'ompli de caganers! Una abraçada, bon viatje i molt bones festes!!!

7:38 PM, December 23, 2006

 
Blogger Aniol said...

Ja, ja ja! Isaac nano... Tranquil que, per sort o per desgràcia, jo em lliuraré de tots aquests turrons i delícies nadalenques. Però tu nano... Controla't a partir del 26 hem de dormir a la mateixa habitació! Una abraçada

7:39 PM, December 23, 2006

 
Blogger Aniol said...

Bones Mare! Dona, a mi m'agrada la tradició del caganer! Almenys del caganer anònim que, com dius tu, està amagat en algun lloc del pessebre. De totes maneres, crec que el fet que ara facin caganers de gent famosa és un exemple més de l'humor català. Una abraçada!!!

8:04 PM, December 23, 2006

 

Post a Comment

<< Home