November 28, 2006

Crocs


El dia abans de venir cap a Jerusalem vaig anar de compres amb els meus pares. Per sort, vaig fer cas a la insistència de la meva mare, i vaig anar a comprar roba i unes sabates que ara m’estan fent molt de servei. No diré res nou si dic que tant de bo si a vegades féssim més cas als pares... En fi! Bé, quan estàvem a la sabateria, esperant que la dependenta em portés el meu número de les sabates candidates, ens varem fixar una espècia de sabates molt particulars que podeu veure a la foto. El curiós del cas és que quan vaig arribar a Israel, vaig veure que molta gent les utilitzava. Algú em va dir que eren un tipus de sabates australianes... però mirant la pàgina de Crocs, l’empresa que les comercialitza, sembla que això no és més que una llegenda urbana. Fa poc, caminant pel centre de la ciutat, vaig veure una tenda que en venia i no em vaig poder estar de fer-hi la foto que podeu veure. Sembla que aquestes sabates estan representant un boom aquí a Israel!!! No tant sols les portaven a mitjans d’octubre, quan vaig arribar, sinó que també les porten a finals de novembre (i mireu que aquí a Jerusalem comença a fer fresca)!!!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hola Aniol,

Estic fent una impresió del teu blog per les àvies. M'ha cridat l'atenció aquesta fotografia... i he vist que recordaves el mateix que jo.
Avui he anat a mirar jerseis per tu. Els colors que tenien eren més apagats que el que ja tens de color ocre-taronja. Tenien un verd, un beig pujat de to i un color avellana. No sé quin t'agradarà més

10:36 PM, December 18, 2006

 
Anonymous Anonymous said...

Bones Aniol,
no se si t'en recordaras de mi, soc la Meritxell de la UPF, entrant el blog de l'Arnau he anat a parar al teu... res, que t'ho expliqui l'Arnau, pero EEUU esta innundat de sabates cutres de plastic com aquestes de la teva fotografia. Aixi, per acabar de posar-hi la ginda ells les porten amb mitjons, naturalment! :)
Sort!

4:44 PM, December 22, 2006

 
Blogger Aniol said...

Bones Mare! Sí, aquestes sabates, per anomenar-les d'alguna manera són ben curioses... I el jersey... trio el color avellana! Una abraçada!!!

8:20 PM, December 23, 2006

 
Blogger Aniol said...

Bones Mery (i tant que et recordo!)! Ja, ja,ja! Així això és un fenòmen mundial! Si t'haig de dir la veritat, no ho hagués dit mai! Aquí, per cert, també les porten amb mitjons. Bé, amb crocs o sense, et desitjo unes molt bones festes!!!

8:23 PM, December 23, 2006

 

Post a Comment

<< Home